PRO RECEPČNÍ
Tvorba rehabilitačních plánů může být tak snadná......složité hledání termínů je minulostí
Jednoduchá obsluha
Objednávání, plánování i změny termínů. Komplexní rehabilitační plán vytvoříte během pár minut v jedné aplikaci. Už žádné hromady papírových diářů, sešitů nebo složité nástěnky. RehaSys šetří váš čas i nervy. Fronty čekajících pacientů se stanou minulostí.
Konec zbytečných front
Jak to celé funguje?
Postup je snadný – v několika krocích vytvoříte kompletní plán a pacient nebude čekat. Vhodné termíny a jejich návaznosti vyhledá počítač dřív než řeknete “diář”. Díky tomu je možné smysluplně plánovat pacienty na delší období dopředu.
-
KROK 1
Pacient
Zaregistrujete nového pacienta nebo ho snadno vyhledáte v databázi, pokud už je u vás evidovaný.
-
KROK 2
Plán
Na pár kliknutí pacienta objednáte na vyšetření nebo mu sestavíte kompletní rehabilitační plán.
-
KROK 3
Tisk
Systém vygeneruje přehledný plán vyšetření, který můžete pacientovi rovnou vytisknout nebo zaslat emailem.
-
KROK 4
Spokojenost
Pacient je rád, že nemusí dlouho čekat a na recepci jde práce pěkně od ruky.
Funkce které Vám pomohou
Rehabilitační plán obvykle obsahuje několik různých procedur, které se opakují a ideálně na sebe navazují. Celá terapie může trvat i několik měsíců a termíny, které na začátku pacientovi vyhovovaly se mohou změnit. Nebo se vyskytnou komplikace, který vyžadují změnu procedur. Pak je nutné celý plán upravit. Přesunout termíny s nejlepší možnou návazností zvládne systém hravě.
Je potřeba zavolat pacientovi a domluvit se na změně termínu? Ve které fázi terapie se pacient nachází? Kolik procedur mu ještě zbývá? Kolik jich vynechal?
Už žádné hledání. Vše vidíte přehledně na jednom místě včetně kontaktů a můžete tak snadno pacienta informovat.
RehaSys umí automaticky zasílat pacientům SMS nebo email s upozorněním o další proceduře nebo o změně termínu. Sníží se tak pravděpodobnost, že pacient zapomene přijít a nevznikne tak zbytečný prostoj.
Systém je dostupný na webové prohlížeči, tudíž se na něj dostanete z počítače, notebooku, tabletu nebo chytrého telefonu. Pokud by se přeci jenom něco porouchalo, naše zákaznická podpora vám pomůže problém vyřešit co nejdříve.